מחפש תוכנה לניהול העסק שתספק פתרון אמיתי לניהול של כל המחלקות בעסק?
תוכנת מנג'ר הינה התוכנה לניהול עסק המובילה בישראל הכוללת את הצרכים הבסיסיים של הפקת מסמכים חשבונאיים החל מחשבוניות, קבלות, חשבונית מס/ קבלה, תעודות משלוח וכו' במודול הנהלת חשבונות אבל הרבה יותר מזה. מדובר בתוכנה ידידותית למשתמש עם ממשק גרפי אשר עוצב ותוכנן לתת חווית משתמש נוחה ומהירה גם למשתמשים שאינם טכנולוגיים.
ניהול מאגר לקוחות, ספקים ופריטים. בסיס התוכנה הוא תוכנה לניהול לקוחות , CRM, ה
כוללת ניהול לקוחות, ספקים, פריטים, 999 מחירונים שונים, סוכנים ומחסנים.
מודול שיווק ומכירות - הפקת מסמכי מכירה החל מחשבוניות, חשבוניות מס, קבלות והפקדות, תעודות משלוח, חשבוניות עסקה, חשבוניות מס קבלה ועוד..
פתרון מושלם לעורכי דין – התוכנה מפיקה חשבוניות המתאימות לעורכי דין, ועמילי מכס וחשבוניות בריבוי מטבעות.
מודול ניהול מלאי מורחב – ניהול קטלוג, פריטים ומחסנים ללא הגבלה, מערכת תנועות מלאי והעברה בין מחסנים, מערכת ספירות מלאי, חבילת דוחות מתקדמת לניהול המלאי חישוב ערך מלאי, מלאי איטי המלצות לרכש, יתרות שליליות וכו'.
ניהול תהליכי מכירה – ניהול הזדמנויות מכירה, טיפול בלידים, הצעות מחיר, גבייה, הזדמנויות, תיעוד התקשרויות עם לקוחות ועוד…
ניהול גבייה – הפקת דיווח גבייה מפורט וביצוע התאמות כרטסת לקישור בין חשבוניות לקבלות שסוגרות אותן דו"ח גיול חובות, הפקה אוטומטית של מכתבים לחייבים ועוד.
ניהול קניות ורכש – ריכוז הצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות ספקים, דו"ח זכאים, ניהול ואישור תשלומים לספקים.
דוחות ניהול – עשרות דוחות לייעול הניהול. פילוח מושלם של תהליכי מכירות, גבייה, רכש ומלאי. דוחות רווחיות, מאזן, תזרים מזומנים, דו"ח למע"מ ועוד דוחות ניהול ומעקב מגוונים.
ניהול שירות לקוחות – מודול שירות לקוחות מספק פתרון מושלם למחלקת שירות לקוחות וכמובן מקושר למודול ניהול קשרי לקוחות. במודול שירות לקוחות ניתן לתעד כל פנייה והתקשרות מול הלקוחות הכוללת את כל המידע בכרטיס הלקוח אודות המוצרים שנרכשו, תקופת אחריות, תקופת שירות, סטאטוס הלקוח , בעיות גבייה ועוד..
מודול ניהול מעבדה – פתרון מושלם לניהול מעבדה עם ממשק לכרטיסי הלקוחות המלא בתוכנת ניהול קשרי הלקוחות, כולל מערכת המנהלת את פרטי כל הפניות והתיקונים אשר מתבצעים במעבדה.
ממשק למחסר אלקטרוני אוטומטי – תהליך מכירה מקוון באתר מכירות מקוון עם ממשק לתוכנת מנג'ר חוסך משאבים אדירים של זמן וכסף. תוכנת מנג'ר מקבלת את ההזמנות מהאתר ומבצעת סליקה אוטומטית של כרטיס האשראי, מפיקה קבלה ,חשבונית מס, ואפילו הזמנת רכש, מעדכנת עבורכם את המלאי והכול באופן אוטומטי.
מסופונים לאנשי השטח – איש מכירות בשטח יכול להפיק כל מסמך ואיננו תלוי בבק אופיס ובמחלקת הנהלת חשבונות בהתאם להגדרת הצורך של הלקוח.